Valborg, ligger i sängen och försöker väck...

Valborg, ligger i sängen och försöker väcka mina 3 hjärtan, går sådär ingen verkar liksom vilja gå upp!:/ det blev en flarra jordgubbsvin igår hos grannera och tände majbrasan, det va trevligt men va så trött efter att ha jobbat hela dagen så innan tolv slockna vi så sött ;) nu är kl snart åtta och ja måste sätta på kaffe, är ju den årliga frukostträffen uppe på danserberget med alla grannar :) mysigt värre och jag älskar ju picknickar så ;) underbart väder ute oxå kan inte bli bättre.. Får bli baguetter med vinmarinerad rostbiff och pot.sallad och en med köttbullar och rödbetssallad, mums!!!!! Och en köpp kaffe... Fyllde ju år i fredags oxå, va en lugn och skön dag och jag vill inte bli äldre, 23 är perfekt!! Men tackar alla som uppvaktade mig på något sätt och som kom ihåg mig :D utan Facebook va de väl inte ens 1/10 av alla som brukar men där ser man ju att man bara säger grattis till alla bara för att, blev glad över dom sms man faktiskt fick från folk :) oj nu måste ja skynda mig. Ha en bra dag :D


Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas eran frukostträff blev bra! :) Jag blev faktiskt avis på er när jag tänkte på den igår! De skulle va skoj att göra sånt där och träffa lite grannar och vänner då och då :))

2012-05-02 @ 14:01:40
URL: http://theresestrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0