Trötter... Tisdag kväll redan.. Blev ingen...

Trötter... Tisdag kväll redan.. Blev ingen bingo i söndags, blev en glass i skärgården med Therese och lite pyssel hemma bara :) igår va jag och Jecka över till Örebro , jag skulle inte ha så mkt men det slutade med kläder i 10 olika butiker :/ så nu är jag mer än pank!! Måste få unna sig ibland men ofta är jag bara så jävla blond, får snåla på maten resten av månaden liksom haha.. Tur jag har massa pulver påsar kvar hahahaha!!! Men har aldrig varit så nöjd med några klädköp som denna gång, nu har jag så ja klarar mig fan hela sommaren :D Jonas fick lite oxå han som inte gillar affärer så mkt hehe.. Ligger i sängen nu och väntar på att filmen ska va klar på nedladdningen som vi ska se, moffar samtidigt i mig av min "jag-ska-bara-köpa-några-sorters-godispåse" som råkade bli närmare 2 jävla kilo i fredags haha!! Inte kommit halvvägs i den än, lär få slänga den snart för den hamna visst i solen så ni kan ju tänka er hur go blandningen är nu, men är man desperat och sötsugen skiter man ju i vilket, iallafall jag!! Älskade underbara Jasmine ringde mig på jobbet förut och frågade om hon fick vara hos oss i helgen, kan absolut inte säga nej till den tjejen, världens goaste unge och jag älskar henne sååååååååååå mycket!!! Hon ville sova här om hon fick ligga på golvet ihop med chicco och Astrid, hund och katt ni som inte fattar :) lilla goa tjejen min <3 blev varm i hela hjärtat när hon ringde och fråga :D sen ville hon såklart göra kladdkaka det verkar som vara hennes favorit ;) blir en lugn och sansad helg igen vilket ska bli skönt inte supsugen för fem öre :) lär knappast ha råd denna månad ändå för utgång haha !!:) längtar tills min lönespec kommer så jag får se min löneförhöjning jag fått :D men men nu blire slapptv, måste försöka ta en pw innan jobbet imorgon.. Ha en bra kväll!!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0