Morrn morrn!! Spöregnet hela morgonen och ...

Morrn morrn!! Spöregnet hela morgonen och jag ska ut på en pw snart, är nog första gången jag faktiskt gör det som när jag sagt det, konstigt att ja aldrig blir sugen när det är fint väder? Nä, lilla Emelie kör på i skitväder!! Blåser storm oxå haha! Igår innan ja somna hitta jag en så himla säkert världens bästa kompaktkamera enligt mig och såklart en nikon, så den köpte jag!! Knallröd och så fin :D kommer om nåra dagar!! Har ju en redan men tappat bort sladden så :/ går säkert att köpa ny bara men ännu roligare med nya prylar, elle hur :) sen skada de ju inte att de va 16 mpix ist för typ 10 :) nä får bli en kortis nu, skrev ju igår kväll oxå som ni får läsa! Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0