En ledig dag idag :) startade den halv ått...

En ledig dag idag :) startade den halv åtta imorse och drog te väse på marten, va lika mkt röj som vanligt men kom hem med en brödpåse rikare som räcker säkert ett halvår ;) sen har ja städat bilen invändigt oxå!! Duktiga jag :) handlade lite mat nyss i stan och råkade, bara råkade köra förbi mc driven och köpte en chicken wrap som va asgod!!!! Igår började jag sent, ett, så på morgonen och förmiddagen spenderade jag tiden hos Josefine och lilla söta goa Clara!!! Som hon växer lillsnutta :) hon visade även att hon lärt sig att ta nåra steg :) My kom även dit med Harry och lowa, Harry är lika go och glad som vanligt och lekte för fulla muggar med legot, han växer oxå så de knakar, de går för fort!!! Och så har vi ju lowa, underbara lowa, värmer det inte i hjärtat när hon sträcker fram sin lilla hand och säger: kom Emelie så går vi in och leker i andra rummet.. !! Man blir så glad, det gjorde hela min dag alla små goa barn, och mammorna förståss <3 måste ses väldigt snart igen!!!!!! Nu blire bara lite slapping i söffa och vila lite :) ha en bra kväll!!!


Kommentarer
Postat av: My

Lowa älskar sin lilla Emelie, tjatar och tjatar om Emelie ;) <3

2012-05-17 @ 20:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0