Denna helg har varit heeeelt underbar :) i...

Denna helg har varit heeeelt underbar :) i fredags tog vi det bara lugnt och va hemma, tror jag?! Haha har börjat tappa minnet :/ igår spenderade vi hela dagen i Säffle hos min mormor och man, det var trevligt och det bjöds på skitgod mat två ggr och efterrätt plus massa godis för vi gick på marken en sväng så va pröppmätt allan!!!! Sen har jag tittat på 6 st vinglas på indiska med gulddetaljer på, men varit för snål för att köpa, och vad fick jag av dom igår?? Joooo, dom glasen :D så himla fina!!! Sen en stoooor gryta från obh nordica jag oxå kollat på och sedan dubbla våffeljärn i chilliserien som jag börjat samla på :D riktigt bra dag och jag är så glad! Väl hemma kom mitt lilla hjärta Jasmine så blev lördagsmys på en gång för kl vart mkt, idag startade vi dagen kl 8 och bakade cupcakes så det har varit en riktigt svullar helg haha, blir en pw imöra ;) sen pysslade vi med mina scrapbookingsaker det tyckte hon va himla kul, även hunnit måla de sista fönstret i sovrummet och hängt upp den gardinen så nu är båda föntren identiska äntligen !! Tog bara ett år att göra klart det sista fönstret;) men nu är det klart!!! Imorgon är det jobb igen det ska bli kul, älskar mitt jobb tänker aldrig byta sålänge alla andra hänger kvar :) <3 längtar tills lördag oxå då ska vi över till kd och välja ut och räkna ut pris på ett nytt kök!!! Som jag längtat!!! Sen blire nog renovering i sensommar tror jag, vill iaf kunna kolla och planera så man är ett steg på vägen :D underbart att båda parter är med på detta nu och vill förändra vissa saker och ting, älskar min sambo <3 köket är ju ändå mitt rum och där vill jag trivas och älska ;) !!! Nu blire bingen och kolla tv tills jag däckar!!! Hoppas alla haft en bra helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0