Äntligen har vi tagit oss ork och börjat r...

Äntligen har vi tagit oss ork och börjat rensa och städa ordentligt på gården!! Rensat rabatter och satt ros buske och örter jordgubbar, ja allt Möjligt, och blommor såklart ;) satt till och med med en skruvmejsel och petade mellan varenda sten nedanför trappen och tog bort rot efter rot på alla grästuvor haha, snacka om terapiarbete, men snyggt blir de! Skärt en snygg kant mot gräsmattan oxå och om ett par veckor kommer våra nya utemöbler att ha på framsidan:) så snart har vi både fram och på altan :D har fan träningsvärk efter dessa dagar, plus vanliga jobbet fram till 6 denna vecka, pjuh.. Nu ligger ja nedbäddad i sängen och smällde i mig en big Mac i Co. På hemvägen, så just nu består jag mest av ångest.. Vill hellst spy upp det igen och ta en pulvermåltid men glömde dom på jobbet :( känns som man går upp 5 kilo för varje måltid, vill behålla min vikt, eller ja, den vikten jag strävar mot iaf!! Men så står man i den stora frågan: hur bra är det för kroppen att käka snabbdiet medans man försöker skaffa barn?!?! Hum, kanske inte det bästa men äter ju iaf en riktig måltid varje dag... Kommer ju bli fet som gravid så kan ju va lite smal innan iaf, om det nu tar sig vill säga, är ju ganska ung än, med betoning på ganska ;) men stressar inte fram nått iaf, blir det så blir det!! Längtar grymt efter semester just nu och bara få slappa och slöa!! :) hinna hälsa på och umgås med mina vänner som knappt hinns med annars :( vill att dygnet har typ 10 timmar till !!!!! Men är väl bara att gilla läget, blir ju inte bättre när man klagar har ja märkt... Nä nu ska ja mysa med chicco och lilla Astrid, darling jobbar natt så får krama på dom ist :) go natt!!!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

å vad fint det låter som ni gjort där hemma. Längtar att få se som fan.

Om du har mina gener när du blir gravid gumman så kanske du går upp lika lite som mej. Det var bara 6 kg under min graviditet och det satt typ bara på magen hehehe...som en fotboll rätt ut så man fick passa sej så man inte klantade tillet och sprang in i hörn och möbler där hemma...det är definitivt den BÄSTA känsla ever att både vara gravid och uppleva en förlossning...tänk vilken lycka att bli MORMOR..puss o kram av mammsen

2012-05-04 @ 16:06:19
URL: http://bakealot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0