Denna goa söndag som jag hade fullt upp me...

Denna goa söndag som jag hade fullt upp med olika saker att göra här hemma sket sig rätt rejält när man vakna kl 09:00 ..... I MAGSJUKA :( blääää det finns inget värre, är ju fan dödsångest det :( men går ju både på jobbet och hemma så är väl inte förvånad :/ så inget jobb för mig imorgon, skit oxå jag vill verkligen va på mitt jobb!!! :( men dumt att smitta ännu fler ! Så resten av dagen får jag ligga här i sängen och åma mig och vila/sova och bli ännu stelare i kroppen för va ont de gör att ligga för länge!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ujujuj vad skitbajsigt jobbigt du...hoppas du blir frisker snart så du kan vara tillbaka på jobbet...skickar en massa hårda MAMMA-KRAMAR till dej gullet <3

2012-06-10 @ 17:25:46
URL: http://bakealot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0