Trissepröppmätt är jag nu!! Eftersom det ä...

Trissepröppmätt är jag nu!! Eftersom det är torsdag så fick det bli soppa till middag efter jobbet de satt inte helt fel! Sen avslutade vi med att dela på en halvliter vaniljglass med saltlakrits, så ligger i koma just nu haha!!! Blir att ligga och glo på film resten av kvällen och bara slappa.. Hänga tvätt oxå va de ja ... För er som inte hänger med i mitt up and down life så har jag flyttat hem igen! Vi gick isär där ett par veckor och trodde de va slut på riktigt liksom, men efter mkt om och men och prat och beslut om olika lösningar på saker och ting så testar vi en gång till, och det känns riktigt bra för vi älskar ju varandra.. Men man behöver kanske dom där pauserna ibland, kan va nyttigt :) livskriser kanske med ett annat ord va vet ja.. Efter 7 år vill man inte bara släppa allt så lätt heller.. Men men fortsätter väl i nästa inlägg för nu satte herrn på filmen!! Heppåer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0