Mörrn!! Mkt saker händer och sker i mitt l...

Mörrn!! Mkt saker händer och sker i mitt liv just nu, både positiva och negativa... Tar ett annat tillfälle mer närgånget om detta.. I detta inlägg ska jag väl bara uppdatera bara för att det var som vanligt för längesen!! Ska börja med bloggen på riktigt nu, har tagit bort min Facebook och det känns faktiskt skönt, riktigt skönt!! Ett jävla beroende och massa skitsnack rent ut sagt.. Vill leva mitt liv ifred känns konstigt att säga så men på nått sätt är det ju så :/ Tycker man kan träffa folk på riktigt ist för att bara sitta framför fejjan jämt och ständigt !! Nä, ska börja ta tag i mitt liv och lägga fokus på mig sj och mina nära och kära ist!! Med det säger jag bye för idag för nu kallar ett av mitt livs bästa saker jag har i mitt liv, en dag på jobbet med så underbara människor <3


Kommentarer
Postat av: MAMMA

Det var ett bra beslut det där med fejjan...fler verkar tänka samma sak ser jag..jag borde nog göra en paus jag med...men gumman det är jättekul att du börjat blogga igen tycker jag..;)

Ha en finfin dag på jobbet...kraaaaam av MAMMSEN

2012-04-18 @ 15:12:42
URL: http://bakealot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0