Men gud va jag äter haha... Gjorde en kyck...

Men gud va jag äter haha... Gjorde en kycklinggryta idag med massa gött i, stark så snoret rann fan haha... Idag har vi städdag, har rensat och varit och slängt skräp, pantat efter det senaste halvåret minst, 7 proppfulla papperskassar blev de!! Skönt att få bort skiten :) försöker vårstäda och tvätta undan oxå, halva nedervåningen är väl klar iaf, vilken tid det tar :/ och med två små pälstäckta varelser syns de ju ändå inte när eller om man städat!!! Men snart är det tillräckligt varmt ute så jag kan köra chiccos årliga rakning, så skönt att slippa iaf 7/8 delar av päls inne!!! Skulle kunna göra 44 hundar till av all päls som hamnar överallt hmm... Men skulle aldrig kunna leva utan honom så man får väl gilla läget ;) går riktigt bra förresten utan Facebook :D skönt på ett sätt, nu får folk ringa ele smsa om dom vill nått :) sen är ja trött på att bara läsa hur mkt folk har ätit av vad och hur mkt kalorier det innehöll, vilka muskler på kroppen dom tränade just idag.. Va fan är det inne att tjejer ska se ut som killar nu eller? Jag tycker iaf att det är så jävla fult!!!! Träningshysteri!! Sen alla som lägger upp kort VaRJE dag på deras "nya" kropp typ halvnakna eller i bara trosor, stackare vilken bekräftelse om söker!!! Gå till en psykolog och börja bygg upp självförtroende och självkänslan ist, kan ja tycka... Eller så vill bara folk visa sig halvnakna ändå på Facebook!! Va vet ja, inget för mig iaf.. Visar väl mig bara så för min pojkvän liksom vill inte att alla andra ska se om ja vaxat bikinilinjen eller inte hahaha... nä fortsätta städa kanske.. Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

vad gött det e när man fått bort all sån skit hemma...det känns liksom lättare att andas då typ..;)

o visst e det gött att slippa se allas desperata bekräftelsebehov inne på fajjan..jag e kräkless på att få läsa vad folk åt till frukost eller att det regnar där de bor...bättre göra lite nyttigare saker av sitt liv tycker jag...o din blogg är jättefin gumman!

Puss

2012-04-23 @ 12:49:09
URL: http://bakealot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0