Idag har varit en bra dag, dom första vakn...

Idag har varit en bra dag, dom första vakna 7 timmarna spenderades på jobbet med mitt goa gäng :) dagen sprang iväg och lagomt till jag slutade kom spöregnet hmm, man blir så himla glad av det!!! Jävla skitväder..... Åkte hem och gjorde iordning lite fika för att få Therese på besök, det var riktigt trevligt men tiden sprang ju iväg!! Men nu ska vi försöka få till att träffas lite oftare, man kan verkligen va sig själv när man träffar henne fast det va så längesen :) det är ju så det ska vara egentligen tkr ja, att man ska kunna va sig själv bland folk liksom :) en riktigt bra dag har det varit! Dock mindre kul när ja drog och handlade efteråt, köpte saker till smörgåstårtan jag ska göra och där försvann en hel jävla tusenlapp, fick väl lite annat oxå men det var det lilla det hmm, hade fan vart billigare att beställt en färdig :( men men man fyller ju bara en gång per år som tur är ;) igår hann jag iaf med en snabblunch med Sandra innan jobbet, träffade även My och barna på jobbet idag så hela veckan har iofs varit bra, kul att träffa lite folk sådär :) imorgon sista jobbdagen innan helg och kvällen blir lugn, säkert tacos och nån film, det är våra fredagar det haha! Lördag ska vi kolla mitt lilla hjärta Jasmine när hon har dansuppvisning på stan, stora tjejen börjar hon bli!! Va tiden går fort hinner inte med :/ sen blire kalvholmen och kolla när chefen tävlar i folkrace :D ska bli riktigt kul!! Och kalas på söndag, tänk att mina lediga helger aldrig kan va lugna, fullt upp mest hela tiden känns det som haha men är det bara kul saker så gör det ju inget.. Just ja, har drömt 2 nätter i rad att jag tappat 3 tänder :( blää sägs ju att nån i sin närhet kommer dö då :( hoppas inte de!!! Eller att man vinner pengar, haha vilken kontrast, hoppas på de sistnämnda ;) nä lite bb nu sen mys med dom pälstäckta monstren.. :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu är det fortfarande den 27/4 och du har födelsedag...GRATTIS igen världens bästa dotter. Önskar jag var hos dej så jag kunde krama om dej..<3

2012-04-27 @ 23:10:37
URL: http://bakealot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0