Magsjuka ??

Va ett tag sen som vanligt men livet det rullar på som vanligt. Jobb, jobb, jobb o lite kärlek hinns med oxå ! ;) Skämt åtsido.
Har varit ledig idag o började dagen med att få besök av Therese som jag inte träffat på länge, sist va en snabbis i somras när jag fick lite jordgubbsplantor m.m till trädgården, annars var det nog när vi bodde i trean i stan vi va sist, typ 2 år sedan ! Så det va superkul :D Får göras lite oftare än vartannat år ;)
Sen har jag handlat lite idag, fick bli pot.gratäng m kyckling de va smaskens !
Väntar otåligt på att älskling ska komma hem me Chicco igen, hans öronskabb går aldrig över va vi än får utskrivet så han är iväg te veterinären i Väse o kollar igen o se om dom kommer på nån bra lösning, mammas gris :(
Nu är Ullared avklarat med mina fina vänner oxå, var en skitkul dag o skitkul att få ha en heldag med dom oxå :D Händer inte allt för ofta men ja njöt av den dagen iaf ! <3
Hittade massa smått o gott, ska dit i sommar igen :D:D:D
Känner mig förövrigt inte alltför pigg i kroppen, kom nu på eftermiddagen att de känns som på g med magsjuka :S INTE IGEN !!!!!! Kan man få det 2 ggr på ett halvår ? Hum, grannbarnet har ju det o jonas va ju där inne igår så vem vet, kanske blev man smittad ? Vart ju så förra gången oxå så :( Men magen är iaf inte min bästa vän idag !!! Blä ... Febrig oxå så kommer säkert ligga o pjuuuka hela natten :( Hatar o spy ! Sist va ju i söndags med de va ju bakfylla så då visste man ju orsaken iaf ;) höhö .. Men detta o bara vänta o se OM det kommer nått gör mig galen, så ligger nedbäddad i soffan med Bertil vid min sida ;) Ska nog inte pussa på Jonas idag utifallatt !
Snart dax att åka till Skåne oxå te svärmora, om 2 veckor drar vi :) Är vårfest där nere så, ser inte fram emot att sitta o ha träsmak i röven i 7 timmar men där nere blir det säkert görsköj :) Dom har ju typ sommar så, o det kan behövas ! Snöade imorse igen :( Men men..
Ne man kanske skulle ta o läsa lite i boken ja börjat läsa nu "Självkänsla nu" man får mycek funderingar o det kan vara bra att läsa så man får lite nytt tankesätt o vet hur man ska tackla o hantera vissa saker i livet på rätt sätt ! Rätt sätt för mig, alla gör vi ju olika men bara man mår bra så är det huvudsaken :D Läst tre böcker på en månad nu, får såna perioder ibland ...
Men men ni får ha de så gott alla läsare o alla mina vänner, LOVE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0