Go kväll !

Sitter hemma har just ätit lite mat, blev kyckling m rostade grönsaker, mums !
Pappa har köpt en ny dator så nu lär han sig msn så nu piper det till hela tiden han tycker säkert det är skitkul o skriva där elr nått haha man kan inte lära gamla hundar o sitta ;) Kanske funkar vad vet jag nu skickar han massa bilder o nu ringde han upp o webcamar mohaha rolig han e ibland han sitter o skrattar för sig sj snacka om LÄTTROAD !!!
Annars idag har jag jobbat sen har jag bakat bullar !! Gött blev de :D
Ikväll ska jag bara slappa så jävla gött !
O på lördag blire o titta på Mia skäringer :D sen ut o äta en matbit me grannfruera <3
Kommer ha kramp i magen efter allt skratt ;)
Igår va jag in o kastrera Bertil, KRAKEN ! Spydde galla hela dagen o kissa ner sig :( Min pluppis <3 Men idag ser han rätt så återhämtad ut, ligger mest o sover hehe ... Hade han i en kattbur i bilen me skydd o handdukar o allt men ändå piss i mitt säte stinker i hela bilen men har inte mage o va irriterad för de för ja tycker så synd om honom när han mådde som han gjorde o han kunde inte hjälpa de för dom brukar kissa ner sig efteråt.. Så en go wounderbaum gör nog susen ;)
Fått fler familjemedlemmar i akvariet oxå, nåra ålar o två hajar :D Börjar se bra ut, men bara börjar ;) mer fisk ska i o MIN krabba !!
Träffade även min vän My en snabbis igår så vi tog en kaffe o tjata en stund <3
O anna träffa jag imorse innan jobbe på handlarn :D
Snart snart snart ULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED !!! Fan va gött !
O köpa vita väggord i trä o ha över sängen nu på den mörklila nya tapeten, gu så snyggt :)
Kanske lite kalasande nästa fredag hos Myling som fyller år btw, o vad tusan ska man köpa ?? ALltid svårt o köpa till andra :S men kommer nog på nått listigt ;) Ska bli trevligt iaf o träffa alla om det blir så :D


Ne nu ska jag slappa framför tv:n innan sängen jagar mig runt hela huset :(


Kommentarer
Postat av: J

Fast.. de va ju du som skrev mest hahaha!

2011-03-05 @ 14:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0