FET tisdag

FETtisdag betyder semlor ! Gjorde egna semlor o bjöd grannarna på när väl älskling kom hem från jobbet.. Det var uppskattat o jag känner mig onödigt fet just nu efter att smoffat i mig lasagne precis innan så min mage står rätt ut nu haha, tur jag typ bara använder tights, dom sitter bäst ;) Gillar inte jeans längre :S
Darling satt fast i kön på e18 förut, nått smarthövve tänkte promenera över e18 utan att tydligen kolla höger o vänster, men han kom inte så långt, för tjoff så blev han påkörd, så kan de gå !!
Usch tänk att köra på nån, liksom höra dunket, smällen, blä stackars förare !!!Menförlivet.se

Varit ledig idag så tapetserat i sövrumme, måste köpa en till rulle tapeter bare för det tog slut ! Ringde även folksam o ändrade hemförsäkringen sen kollade han upp min bilförs. som jag har på länsförs. o fick ner den 500 per år på folksam eftersom man har rabatt där vid flerförs. har ju Chicco där oxå, så han fixade den nya försäkringen på min bil idag oxå :D Bara 3500 ist för över 4000kr/år, glad !
Nu snart blire ULLARED, jag bara tjatar o tjatar om det men va fan, längtar ju som busen !
Var även på kaffe idag hos Alex, så skön brud alltså ! Synd inte lilla Sidney va hemma, men kommer fler gånger :D
Imorgon blire jobb sen ska jag göra torsk o äggsås tror ja, blev så sugen på de ! Men kommer säkert inte orka göra det ändå ;) men de märks !
Förresten, laga inte lasagne på rutten köttfärs som tydligen var IRLÄNDSK, jag gjorde de i söndags, det smaka dö huggorm, uäk ! Visste inte den va rutten för datumen hade ej gått ut men den va lite grå men de brukar ju inte va nån fara, men fan så de lukta :( mår illa bara jag tänker på det !

Ne nu ska jag slita min sambo från firrera o mysa framför tv:n, all kärlek till honom <3 Han är den bästa !














Ingen kan älska som vi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0