ULLARED :D

så jävla gött !!! ska dra te ullared o hyra stuga med Josefine, My o Minna i vår :D Har längtat dit sen jag var där sist, det vill säga 2004 tror jag ?!? Så gladare kan ingen vara :D Tur jag har mitt sparkonto som jag kan nollställa då oxå ;)
Nästa vecka är det dax för sminkparty hemma hos Sandra :) Tror minsann spenderarbyxera åkte på denna månad, men kan man handla så handlar man ?? Iaf jag ...
Jag har förresten hittat våran framtida bil, hoppas vi köper en sån den dagen det är dax för större bil ! Jonas gilla den oxå o det är ju ett plus, viktigt ändå de där med bil va man ska ha o att båda gillar den o dittan o dattan.. Men kommer ju mest vara jag som har den ändå för Jonas kommer ju ha sin caddy till jobbet han :P
Idag börjar jag jobba kl 15 så ska grilla körrrrrv med grannarna o ungarna o busa i snön innan :) Mys !
Trodde igår kväll att jag var påväg o få magsjuka igen usch ! Sura uppstötningar o den där äckliga konstiga känslan i magen strax innan det är dax o springa till toa o pjuka ! O kände hur illamåendet steg o yr i hövve plus feber :( Men somnade ifrån det som tur var ! För idag mår jag bättre :)
Annars har det inte hänt så mycket mer, förutom stopp i avloppet från badkaret så de vart översvämning i badrummet men med ett rensband så var det snabbt ordnat, eller snabbt o snabbt tog typ hela torsdagen till att fixa o trixa, tur jag har min underbara ;) Så projektet efter vardagsrummet får fan bli o göra om badrummet o byta avlopp helt o hållet, kul ! Men måste ju göras, får se om de blir detta år elr inte men men ... Den som lever får se !
Nu ska jag mysa lite med dom små djuren :) Klippte Bertils klor igår, han blev sur !!!!

Men men, ha en bra dag alla kära vänner o läsare :)

Kommentarer
Postat av: Isasmamma

hej smulan, la precis till dig på bloglovin så tycker du ska göra de samma m mig. ;)



Vi får att ta & träffas nån dag ja saknar dig!



XOXO

2011-01-17 @ 00:23:54
URL: http://emmskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0