Trött trött o åter trött......... Det är v...

Trött trött o åter trött......... Det är vad jag är !! Ligger i sängen nu efter o ha ätit god mat o nu ska vi kolla på rush hour . Börjar åtta imorgon se hur trött jag är då. Va ju dyng trött när ja börja elva liksom!! O e jag ledig vaknar ja sju o e jätte pigg! Konstigt de där hmm . Om de e massa stavfel så skyller ja på att de e för att ja skriver från min iphone o orkar inte kolla hela tiden vilket ord telen väljer :) inte hänt så mycke nytt i vårat liv tror jag, fick ett infall i söndags när jag hade absolut ingenting o göra att vi va tvungna o ha ett nytt köksbord m stolar, så drog till sommarlagret o valde ut nästan de första bästa :) så min kväll bestod av skruvning av möblerna men Gud så nöjd jag blev, så jävla snyggt om ja får säga de själv ! Igår körde alex hem mig från jobbet eftersom min bil gick sönder, igen!!! Vi drack kaffe o bara va, så skönt o bara göra de o nu måste vi börja ses oftare, så jädra skön brud de där ! :) så lättsam på alla sätt o vis liksom. Men men nu ska vi fortsätta kolla filmen så ska ja krama o pussa min underbara som ja inte sett på två dagar för han har jobba natt o jag dag plus kväll så vi har jobbat om varandra:( men de tar vi igen nu :) puss god natt på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0