Nyår :)

Detta nyår har varit det lugnaste sen den dagen man upptäckte alkohol tror jag.. Drack 2 cider o ett glas champagne :)
Jag o darling var hos grannarna o käka hummer (tradition) o hade de bara allmänt mysit :) Sen kom sandra o markus ut en sväng o vi satt o prata om allt möjligt, jag ska hem till henne på sminkparty om nåra veckor vilket kommer resultera i att plånboken blir lite tunnare, men denna månad är jag värd de :D
Vi smällde btw alla raketer vid elva för vi va så trötta haha, men vi såg raketerna i stan härifrån, över vänern, trodde inte de skulle synas så väl men de gjorde det minsann..
Idag har jag busat med mosters lilla gull, så himla underbar den tjejen <3 Sen hämta ja Jecka o åkte till coop o handlade lite småsaker i brist på annat typ sen va vi ute en sväng bara...
Har blivit blond igen oxå, äntligen :) Bara klippning kvar nu har de vuxit ner till axlarna vilket är på tok för långt ! aldrig mer långt hår, trivs så bra i kort, bättre än jag trodde från början :)
Efter stan idag iaf gjorde vi tacos (båda laga tillsammans faktiskt ;) ) sen gjorde jag en äppelpaj till sista delen av Arn :) Nu kollar vi på en annan film o ska väl snart sova för imorgon börjar vårat hemliga nyårslöfte, så måste va på töpp då !!!! Haha :P
Börjar jobba kl tre imorgon, skönt :)


Men hoppas alla får/fick en bra start på det nya året. Jag fick det bästa slutet o förmodligen den bästa början :) Så lycklig !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0