Neiraparty !

Sitter hemma o inväntar sandra som ska komma lite innan fyra o ställa o lägga fram alla saker tills resten av folket kommer vid fem :) Tråkigt med folk som säger att det verkar intressant o komma sen bara skiter i o höra av sej o så när man skickar till dom, visst det tar man som ett nej men är det så svårt o säga nej från början elr ja ? Ist för kanske ?? Så man inte har en aning, vissa av personerna har jag förståelse för o vissa hade annat planerat o det kan man ju faktiskt förstå liksom :) men vissa inte .. Men men det kommer bli minst lika trevligt med oss tjejor ;) O så kul att Alex kommer för vi ses inte allt för ofta ! En rätt så ny bekant egentligen men vissa klickar man med fort o blir vän med liksom, så kul o lära känna nya tycker jag :)
Men men så ere ! Nyss ätit fläsk m stekta färska champinjoner o grönsaker o makrill, de va smaskens :) Nu ska jag gå ner 6 kg o så e de bara ! Bara kämpa på, än så läne har jag massa goda recept för nåra vecor framöver o ska testa mycket nytt så har storhandlat inför denna diet nu, sen kan man ju tröttna efter en vecka o skita it men testar man inte får man inget veta, eller hur ? :) Bäst är att man får äta mycket fett ! För vad slår en god sås utan fet grädde ? Inte mkt ;) Mums ...
Igår va jag i stan o de kändes som år o dar sen ! Men snutar överallt som stod o gömde sig överallt, inom loppet på typ 10 sek hade man mött tre snutbilar från vardera håll o kanter .. Men är ju tur att dom är ute o håller koll på alla busar o så på ett sätt :) Så jag har inge emot dom egentligen, bra att dom finns ...
Imorgon är det träning igen som gäller o jag har längtat så ! Varit sjuk 2 ggr från den nu :( Blää men nu är jag helt frisk ! Skönt ... Se om man hann träffa My imorgon om hon kommer hit elr hur vi gör, o såklart träffa Lowa !

Ne nu ska jag göra annat o vänta på folk ha en bra kväll alla underbara människor där ute <3

Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Vissa sover vid elva på kvällen ;D kunde ju svarat när ja vakna, men glömde bort. sorry

2011-01-29 @ 17:17:18
Postat av: emelie

Det var inte dig jag mena anna :) Du hade ju sagt att du inte hann så de va ingen fara med den :) Men annat folk som inte gjorde de kram

2011-01-29 @ 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0