Ligger i sängen nu o väntar på att musen s...

Ligger i sängen nu o väntar på att musen ska komma fram haha låter nog knäppt men imorse vakna jag av att något prassla o rörde sig under mitt huvud under kudden :( blää o Bertil vet ju inte om att han e en katt så hans jägarinstinkt finns inte någonstans överhuvudtaget ju ... På lördag ska jag iaf ha neira party :) synd inte alla jag bjudit kan komma bara men men sånt e livet vi träffs ju säkert vid nå annat tillfälle :) o imorgon vankas step up igen blev ingen träning i söndags för jag har varit dyngförskyld men nu ikväll känns de inte så farligt så testar imorgon :) så gött o ha träningsvärk o känna att det tar på kroppen :) är 50 first dates på tv nu som man sett trehundradeamiljoner Ggr förut men funkar ändå att halv sova till :) min bil är förövrigt hel igen :) beslutsångest om man ska lägga in en annons elr vänta tills det verkligen är dax med Ny bil, de märks :) får prata med Herren i huset oxå ;) även fast den är min o står på mig o allt så vill ja inte ta ett sådant beslut helt sj eftersom de faktiskt handlar om ganska mycke pengar, för mig iaf :S men den e ju billig i drift o så men inte I underhåll ;) hehe . Förhoppningsvis Inge mer underhåll på Ett tag nu. Ne om man ska kolla vidare sen sova! Puss på er älskar min familj o vänner ni vet vilka ni är även er ja inte träffar så ofta men tänker på er ofta me ett leende på läpparna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0