Hur kan man bli irriterad på en stackars m...

Hur kan man bli irriterad på en stackars människa bara den säger hej ?!? Det brukar jag fråga mig ibland men jag kan bli det liksom. Helt sjukt men beror helt på humör o vissa man saknar ibland o längtar efter som man sedan pratar med så är man kort o tvär mot den personen o störs sig på den utan att egentligen veta sig varför ?? Man störs sig på småsaker som är helt obetydliga med personen i fråga, sen efteråt kan man få så jävla dåligt samvete !! O man vet inte varför man uppfört sig som man gjort, man kan likSom inte sätta ord på det man kände i just det tillfället, för man hyser egentligen inget agg mot personen men ändå stör man sig fast man inte vill?? Ja jag vet inte jag bara babblar nu men sån e jag o så känner jag i de e absolut inte min mening att låta sur o tvär, bara så jag kände just vid det tillfället när personen var närvarande i just det tillfället ! Skumt !!!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tror att alla tjejer är likadana där.. Sån där blir jag oxå! Helt sjukt! Och man får ju jävligt dåligt samvete efteråt som du skrev.. :S

2011-01-21 @ 08:57:30
URL: http://theresestrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0