Det gick ju utmärkt att skicka ju haha :) ...

Det gick ju utmärkt att skicka ju haha :) sitter o skriver ett sms så skickar man de till min blogg så blir det ett inlägg, nymorderniheter haha ;) nu ligger vi i sängen o kollar James Bond, sådär film om ni frågar mig hmm. Idag jobbade jag kortdag mellan tre o sju o innan de va ja o älskling o chicco ute o gick en timme de va riktigt mysigt :) ledig på torsdag oxå tror jag ska prova min nya maskin o baka lite då minsann, tydligen stor efterfrågan på mina bakverk höhö ;) men nu blev ja tom i hövve så har Inge mer o skriva, ska pussa på min kärlek innan han somnar o imorgon är de så skönt när han går upp kl fem o pussar mig hej då så får ja somna om ett par timmar innan det är dax för mitt arbetspass hihi :) god natt o sov så gott alla läsare !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0