Dax för update :)

Sitter hemma i soffan efter o ätit fläskfilègryta med svamp, MUMS !!
Passade även på att betala in räkningarna nu, desto roligare när lönen kommer o jag inte behöver använda dom pengarna till räkningar denna månad :D
Förra veckan åkte vi o köpte nya köksmöbler, höll på o spy på våra gamla,  haft dom i typ 6 år så vi ville byta ut (mest jag för jonas är ju kille o ser inte att man behöver byta vissa grejjer förens dom är helt trasiga, if u know what l mean  ;) ) Men nu står det nya där så grant o fint o det blev riktigt snyggt ! Hum, känns som jag skrivit detta förut ?? haha maybe kommer inte ihåg :P
Väntar med spänning på mitt första Mary Kay kit oxå, ska aldrig använda nå annat än det ! Fan va bra det var :) Va ju hemma hos sandra nilsson så va hennes kompis där som säljer det så fick testa allting o nu har jag iaf grundkittet dvs rengöring, foundation m.m men billigt är det ju inte o kommer inte skriva här va de kosta för jag vet att min mamma läser hahaha ;)
Men bort med allt i badrumsskåpet o in med detta nya fresha o minst sagt snällt mot huden ! Len som en babystjärt blir man :)
Ska köpa tapeter denna månad med till ett till rum på nedervåningen sen ere dax för sovrummet, kommer bli så fint !
Idag var en nära vän till mig på UL o jag är en stolt vän till henne :) Blev tårögd av mms:et kan jag säga, inte bara för att hon ska få barn, det med förståss, men mest att hon är såpass ung och är inne på sitt andra barn nu o hon är tamejtusan född som mamma ! Hon klarar det på alla sätt o vis o hon är så stark ! Jag är så stolt över henne. Inte många som är 20 år o snart tvåbarnsmor som är så mogna för sin ålder o som verkligen platsar som mamma o som vet vad ett barn behöver o allt det där, Lowa o den nye lille krabaten skulle inte kunna ha en bättre mamma <3 Jag är en stolt vän till henne !


Ne, om man skulle ta o kolla lite på tv innan det är dax för sovtajm, ska njuta riktigt mycke för imorgon går min sambo på natt 2 dgr o jag jobbar så sent så hinner inte träffa han förens på torsdag ?? Lite på onsdag, blä :( Men nyttigt o få längta lite kanske ... All kärlek till min underbara <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhhhhhhhhhhhh va snäll du är min lilla vän, de rör verkligen när du skriver så fint om mig!!!! Puss älskar dig <3

2011-01-17 @ 22:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0