Inte så smart alla ggr !!

Hej hopp ! Suttit o klickat hem lite vårnyheter från Halens nu, allt för o försöka få en lite roligare garderob helt enkelt. Kösta ju en slant om en säger så för tkr det är onödigt o typ beställa en sak lite då o då så slog på stort ikväll ! Utan o tänka på att den jädrans bilförsökringen på ett par papp kom denna månad !! Plus Ullaredresan inom förhoppningsvis två månader ?? :S Kanske skulle tänka INNAN man handlar, men är ju lite sent nu men men får leva snålt denna månad så går väl det med men är ju van o ha pengar över oxå haha men  men ... Tur min söta sambo är med o sponsrar Ullaredresan oxå ;) Yeah ... Annars skulle jag typ bara ha 2000 att ha med mig o de e väl ingen idè när man ska vara där två dagar ? Dessutom kommer jag väl vara där vart femte år så lika bra o passa på att handla där nere, spec till hemmet, det är ju BILLIGT !! :D Så får ju rätt mycket för nåra tusen där nere till vårat hus :) Längtar !!!! Gött o bara åka vi tjejor oxå ;) Vill nu nu nu nu !!!
Sitter hemma i sängen framför tv:n iaf o saknar min sötsak massor, han jobbar natt :( Kanske därför jag passade på att beställa nya kläder ? Mohaha ;) Men köpte även en bikini så, ett måste så lika bra så ere gjort ju ...
Om nåra veckor ska vi tapetsera sovrummet ska bli så kul ! Skulle ta allt nere först men vill göra sovrummet för jag vill köpa ny garderob o byra så man slipper ha kläder utspritt både nere o uppe i olika garderober, blir tokig, så snart ere lite ordning på de me :D Längtar efter o ta bort alla vinterkläder o vinterskor o ta fram sommarn ! Hellst igår !!!


Men men, kolla lite på blocket nu sen nanna kudden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0