Hemmagjord pizza=skadad !!

Go kväller !
Ligger i sängen me feber o allmänt förskyld efter o smällt i mig lite hemmagjord pizza me världens goaste bernesås, va igår iaf för tro fan inte jag kände nån smak idag, tack för det dumma förskylning :( Fick sitta o fantisera fram smaken, inte lika gott kanske hmm ... Lite besviken gick ja upp till sovrumme o satte på tv:n o skulle käka NeverStop, vilket inte heller smakade nått grr !! Hade glömt på vägen upp att smaken var borta eller att mina smaklökar strejkar o har tagot lite semester o laddar upp !
Nåväl, helgen var lugn iaf, skulle till Wallmans i Kd men blev avbokat per mejl :( Så skulle ju kunnat drage te Stefiz fest man va bjuden på men hade känningar på g i kroppen för denna förskylning o inte på topp så de vart inge me de ändå men men så e de...
Umgicks me Jecka en stund iaf de va trevligt :)
I lördags va ja o darling över till Kd o handlade lite på Willys, sen te stuvis o köpte tapeter till sovrummet kommer bli så fint :D Sen skulle vi bara kolla på ett framtida akvarium på zoo o bara "råkade" köpa det på en gång, så nu e de igång o på lördag ska vi köpa fiskar :D Jag har paxat krabbor iaf haha jättesöta lika stora som typ en femma:P Vill ha lite roliga saker i akvariumet inte typ bara guldfiskar o massa vanligt tråkigt ...
Men underbart med en dag i Kd me babe o bara va, Chicco va me oxå såklart :D <3
O jag längtar som en idiot till ULLARED !!! Den 21 mars drar vi :D Gud va jag ska shoppa !! Fast mest till hemmet massa inredning o saker till väggarna i sovrummet o massa smått o gott :D Tusan så kul de ska bli o va mysit o få va där me lilla My o Jossa o få umgås me dom hela dagen <3 Fast vi splittras ju säkert där inne men ändå :)
Ne, se om man får tag på darling som jobbar natt kanske så man får säga god natt <3
Sen blire tv tittande tills dom blå åker igen, ledig imorgon vilket känns väldigt välbehövligt me tanke på min risiga förskylning :( Låg hela dagen igår o idag me tills jag börja jobba kl 3, va ju bara 4 timmar så de gick bra !
Ha en bra kväll alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0