Ett par kilo iaf :)

Det går ju bra me den nya dieten även fast jag inte går in till 100% så har jag ju gått ner nåra kg nu iaf, fast de syns ju inte :S Men skippar all läsk o allt som har med godis o göra o ingen pasta, ris, potatis eller bröd så lite duktig är jag ju :) Äter hård bröd det grovaste men de va 9 g kolhydrater per skiva men bättre än frosties som ja käka förut te frulle mohahaha ;) Ikväll efter jobbet ska jag göra marinerade kycklingklubbor m sallad o en skitgod hemmagjord varm vitlökssås, muuuums !!! Ledig imorgon då ska jag träffa My :D Tror hon skulle in till stan ??  Sen på em ska jag vara barnvakt till lillskrutten nåra timmar <3
Festa ju i lördags, de va skitkul faktiskt o jag blev full fast jag inte skulle de, men hinka väl i mig den där vinaren o lite cider så va man igång ! Hade skitkul o man träffa folk man inte träffat på många år som man fick kontakt med igen o även andra :) Älskar o träffa nytt folk o jag bryr mig inte ett dugg va andra säger om folk nu för dax o få sig en egen uppfattning, o ere nån som inte gillar nån så behöver inte dom prata me varandra då ? Jag är kompis med vem jag vill :) O vissa klickar man med snabbt så ere ju bara, livet rusar förbi så varför inte ta vara o våga lite ? Inte gå i samma ekorrhjul resten av livet, ne, älska nya bekantskaper !!! Vaknade på söndagen o kände mig som vanligt, kunde pusta ut, gick upp käka frulle (en burk makrill) sen städa för syrran o pappa kom på kaffe :) Sen bjöd svärfar som vanligt på mat o den va efterlängtad för hade ingen ork o laga mat kände ja, va allmänt trött bara men icke bakis :D Ska ut i kd den 19 me granntjejerna, de ska bli kul :D Fast blir o typ äta på kunde de heta Wallmans ?? Med underhållning samtidigt, kan bli trevligt värre jö ! Sen Mia skäringer i Kd 5 mars, mycke kul nu :D Ser jag fram emot !
I lördags innan festen va ja på stan me pappa o syster o käka frulle sen åkte vi o hälsa på farmor o Nils, hann me mycke denna helg o va gött de e när man känner sig extra duktig ibland :) Dom blev så glada så ! Man får ju passa på medans man kan :) 
Nyss käka lite lunch o gått ute nästan en halvmil innan jobbet :) Så dax o byta om o åka in !
Ha en bra dag alla mina vänner :)
PussOkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0