Tränat !

Just nu sitter ja o tittar när min darling spelar fjolltvspel ;) hihi ... Har nyss smällt i oss massa god mat efter att jag har varit iväg på ett träningspass o fan va gött o välbehövligt det var !
Innan det så slipade jag lite på ena väggen vi har spacklat, guu så fint det kommer bli när det är klart o när man har en sån bra handyman i huset :) Fast jag hjälper till o är minst lika handywoman som han är handyman !
Bertil btw ska bli utsedd till en av sveriges värsta terrorist detta år ! "Bööörtil, swedens most dangerous terrorist" nått sånt. Han retar gallfeber på oss ! Men det goda överväger det onda så inte för alla pengar i världen skulle jag byta bort honom :) Men det kanske bringar tur att ha en liten terrorist i sitt hus ?? Who know ?!?
Förresten så är alla läkartider o all skit med sjukan bortblåst, nu är allting löst met allt det underliga o med smärtan så nu är det frid o fröjd igen :D efter flera års väntan fick man ett besked: Laktos, tål inte mjölk. Haha, töntigt egentligen, här har man gått o trott att man har nån dödlig sjukdom haha o cancer o allt ja ni vet, så är det en så fjuttig sak, vilket är bra alltså ! Men ändå, det är ju märkligt att man jämt målar faan på väggen när det är något, elr är det bara jag som är sån ??
jaja, ne om en skulle plocka undan lite o fixa för filmmys framför Irenè Huss !
ha en bra kväll alla :)

Kärlek till min underbara, mer o mer förälskad för var dag som går <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Guuuuud va skönt att du äntligen vet vad det är för "fel på dig"!

Vi ses på jobbet sen så får vi prata med ;)

2010-10-11 @ 07:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0