Tider ...

Satt o tänkte på gamla minnen, gamla o gamla, ett par år sedan men känns skitlängesen, satt o tänkte o började skratta för mig själv ! Kommer ihåg tillexempel när jag o My alltid plingade på en speciell dörr när vi gick hem från stan elr skolan i ett radhus o sprang som in i helvete hem, när vi hittade en kundvagn o jag skulle köra henne ner för tallundsbacken, vi låste ut oss o satt utanför hennes port till 6 på morgonen innan vi våga ringa hennes mor för vi va nåååra timmar för sena hem en lördagkväll. Kommer ihåg när Anna o jag var iväg till IKEA o köpte kycklingansiktsdräkt m.m o åkte drive in på Mc o bara satt helt tysta o drev me personalen, en annan gång lura stefis med oss till ett slup o tog sats med bilen i mörkret o vi flög i luften o landade på backen efter nåra sekunder, hela mitt liv passerade i huvvet av rädsla ! haha... Nära döden upplevelse. Den kvällen vi va ute på "spökjakt" o letade spökhus ! Eller när vi bara åkte omkring o fulade oss i bilen med folk, lyssnade på olustmusik o bara va ! Detta är bara nåra minnen av det jag har tänkt på. Saknar vissa tider, då gick man i skolan o hade till en viss del ansvar bara, kunde va uppe hela nätterna o tjata o bara va med varandra. Vi spelade guitarhero o hade så kul ! Försökte va uppe ett helt dygn men vid 5 la vi oss rätt sletna :) Vi hade även skräckfilmskvällar o myste ! Saknar bara tider när man kunde göra vad man ville, nu jobbar man o har ingen enerig kvar ibland känns det som o när man väl har en liten stund över så är man för trött för att göra något känns det som. Har svindåligt samvete men det tar på en o jobba o stå i på ett helt annat sätt än när man gick i skolan o kunde gå hem när man ville för det fanns nå annat roligare o göra liksom än o va i skolan !
Skulle vilja för en kväll göra alla olustgrejer o vara "barn" igen någon gång :)
Måste styra upp en tjejkväll snart känns det som. Man pratar alldeles för sällan överhuvudtaget med vissa människor vilket jag oxå får dåligt samvete för :( Älskar alla mina vänner så otroligt men är väl vissa perioder man har vad vet jag ??!! Men jag vill för allt i världen ALDRIG mista dom !
En vän är den som känner dig som du är, förstår var du har varit, accepterar vad du har blivit, och ändå, varsamt låter dig växa...
All kärlek till mina vänner, även fast jag inte delar lika mycket längre så finns ni alltid i mina tankar o kommer föralltid ta en stor plats i mitt hjärta, i vått o torrt ! Vill ni ska veta att jag finns här fast det inte märks alla gånger. Jag är fortfarande den där Emelie ni kan ringa när ni vill, dygnet runt, om man bara vill prata, om det hänt något, eller något annat. Jag finns jag lovar o jag kommer alltid att göra det ! <3




Kommentarer
Postat av: my

Å de va tider de ;) haha! <3

2010-10-25 @ 19:49:29
Postat av: Anna Gustavsson

<3 Love

2010-10-25 @ 21:42:29
Postat av: Anna Gustavsson

<3 Love

2010-10-25 @ 21:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0