Step-up

Sitter ombytt o beredd att åka ner te gymnastiksalen här ute o göra step-up passet, missa förra veckan :(
Sen ska jag hem o lägga mig tror ja, är aptrött, känner mig inte mänsklig för fem öre idag :S
Slänga godispåsen ja införskaffa mig igår, vräkte i mig o fick genast ångest, ändå proppa ja munnhelvetet fullt gång efter gång !!! Tyckte mer synd om mig själv efter varje tugga haha !!! Såg hur ja svullna upp mer o mer o skulle ja ställa mig naken framför en spegel skulle ja förmodligen grina just nu, just denna dag. Annars har jag faktiskt börjat acceptera min kropp, den går ju inte o förändra, inte dom delarna jag vill iaf, o man får väl lära sig att som smått börja försöka älska sin egen kropp, man kunde ju haft det värre. O så har jag ju världens underbaraste sambo som älskar mig för den jag är o älskar min kropp så varför ska ja egentligen gå omkring o oroa mig för hur man ser ut bland folk ?? Jag borde ju känna mig nöjd liksom o har börjat gjort det på nå sätt , ibland. Man ska vara glad för det man har ! O jag söker ingen annans uppmärksamhet, för jag behöver ingen bekräftelse, den bekräftelse jag behöver finns här hemma ! Låter jag självkär nu ?? det är jag inte men va tröttsamt att gå o hata sin kropp hela livet, ne det vill ja inte ödsla min energi på. Alla har vi våra småfel o nått man vill ändra på men börjar man bara acceptera sitt utseende så mår man så mycket bättre :) Nu använder ja kläder jag absolut aldrig skulle kunna gjort för ett år sedan, (då kunde ju nån se magen, eller höfterna) men vet ni ? I don`t give a shit, skiter i va alla tycker om dom tycker jag är tjock, deras problem liksom :) Jag är älskad o jag vågar visa hemma att jag är älskad !

Kommentarer
Postat av: Jecka

Du skulle bara veta hur många som skulle kunna dö för dina ben!!!!!!!! :D Älskar dig min BÄSTA vän!!!!! :)

2010-10-29 @ 10:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0