Men vad hände ??

Jag är så jädrans mörkrädd av mig, när jag bodde i lägenhet våga ja inte gå upp på natten om jag var törstog elr så, ne, då låg ja vaken te de blev ljust eller tills de gick att somna ifårn törstheten överhuvudtaget, vågade knappt duscha på kvällen o så våga ja inte föna håret när det va mörkt ute även fast lägenheten va upplyst ! Fick för mig att det spökade allan i stan o att dom kom fram om jag förde oväden haha crazy me :S Då bodde det ju ändå massa människor där eftersom det var ett lägenhetshus så borde kännt mig trygg liksom.
Nu sitter jag framför tv:n i vårat hus själv o känner lugnet i mig själv, säkerheten på ett annat plan. Honey jobbar nämligen natt så har egentlgien inget annat val än att vara själv, men här duschar ja på kvällen o vågar blunda i vattnet haha (brukar få för mig att när ja öppnar ögonen igen står nån framför mig, dumma dumma fantasier!!) Men det går hur bra som hellst nu, kollar ut genopm fönstret o det är mörkt, mörkt mörkt mörkt ! Ingen annan människa i huset mer än jag, men ändå så trygg o inte alls mörkrädd, vågar till o med gå ner till undervåningen mitt i natten om jag är törstig, ÄVEN utan att tända alla lampor vilket är ett stort plus för att vara jag Ida Emelie Madeleine Kihlman :) Går ner i källaren o ställer in bilen utan problem o då måste man gå genom ett stort rum, utan att tända ljuset. Men hallå, hur kan det bli såhär ? Att all rädsla o osäkerhet o otryggheten blir som bortblåst i detta hus? När man egentligen skulle bli mer mörkrädd eftersom huset är rätt mycke större än en liten lägenhet ?? Haha jag låter helt psyko men skriver bara ner mina tankar ju :)
Sen när jag ska sova kommer ja kunna lägga mig utan att ha täcket över hela kroppen o huvudet vilket jag alltid haft annars för rädsla av att känna att nån tar i mig, hum helt knäppskalle jag. Men sån är jag :D Fast man kanske ska säga., sån "var" jag ??
Jaja, nu vet ni min lilla hemlis ;) Nu inväntar jag desperat på DH med spänning, stooor spänning, konstigt dedär att det alltid alltid ALLTID slutar så spännande ju ...
Hoppas alla haft en bra dag, o även att ni får en bra morgondag, de kommer bara bli bättre o bättre ;)

Kommentarer
Postat av: my

Ja kan lova dig att ja va/är precis likada ;) haha så jävla medigt:P

2010-10-27 @ 20:03:24
Postat av: elin

Jag är fortfarande sådär, och jag kan inte ens dra täcket över huvudet efter att ha sett the grunge. Hemskt, haha. Jag antar att det går i släkten. ;)

2010-11-03 @ 10:31:07
URL: http://elinfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0