Jobba

Yes, slutade kl sju idag o när jag kom hem så stod de räkor m tillbehör framdukat o vårat matrum var färdigtapetserat, tacka vet jag lagningstapet !!! Dyrt med värt vartenda ÖRE !!!
Nu ligger ja i sängen framför nyheterna, hum, kärringvarning ?? En fredagkväll liksom haha, men kan väl va bra att hänga med i världen lite granna ;)
Bloggtorka fick jag nog nu kommer inte på nå bra o skriva haha !
Imorgon blire iaf jobb hela dagen igen sen ska ja mysa med min goding hela kvällen o hela söndagen för på måndag blir han inlagd i KD o blir borta 2 dygn :( Min pluttis ! Men blir nog bättre sen, får ju inte glömma söndagstrippen på söndag med baby, snart händer det grejjer hihi ;D
Ne va fan, lägger ner detta för idag haha ingen fantasi, värt inlägg att publicera men bättre lite än inget !

Ha en bra helg alla vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0