Hänt mycket !

Kan man lugnt säga, inte uppdaterat sen i början på sommarn så kände att det var dax nu. Så, vad kan ha hänt sen sist måntro ? Hum, jag o min underbara älskling har flyttat ut på landet i ett hus, fattar det knappt själv :D Så jädrans underbart så det är inte sant ! Orkar dock inte gå in i detalj just nu men de gör ja nån annan gång ... (inom iaf 5 år)
Sen har jag sålt min golf som jag ville göra iordning o få snygg, jag hann slipa, rostlaga o massa småtjaffs o grundat men ej lackat om den så den såg ut som hell ! Lusten försvann snabb som blixten när den även började jävlas med mig grr . Letade efter ny bil o hittade min lilla pärla som jag velat haft sen jag gick i skolan ! En rödf Seat Ibiza med vita fälgar :D Ingen är gladare än jag just nu, den ska med mig i graven, jag LOOVAR ! Även fast vi i framtiden skaffar en större bil så ska alltid denna stå på våran gård o vara körbar för jag är frälst i den ! Så de så ... Den som väntar på nått gott ... Om bilen alltså ;)
Sen är väl livet på topp just nu o kommer väl fortsätta vara de, är alldeles utom mig helt förälskad o kär så jag vet inte vart jag ska ta vägen ibland !
Kommer såna där mysiga "stötar" genom kroppen när jag kommer hem efter jobbet o ser min underbara sitta här hemma o vänta på mig, dom gånger man tittar på honom utom hans vetskap när han grejar med sina "leksaker" som är typ 4-hjulingen elr crossen, då känner jag bara den där underbara känslan från magen som sprider sig i hela kroppen av kärlek, så djup så det inte går att beskriva ! Bara hans sätt att säga: Jag äslakr dig.. får mig att smälta av glädje o lycka, att få höra det när man ska åka till jobbet gör hela min dag :) O få gå o längta efter honom, jag vet, är väl som en nykär crazy tonåring men det är så jag känner o varför då inte kunna skriva ner det ? Ne, kärleken blir starkare o starkare för varje dag o det är bara så skönt !
Just nu känns mitt liv fulländat, ett fint hus tillsammans med min älskling, världens bästa hund o även en liten nykomling på ett par månader vid namn Bertil (Bööörtil som jonas säger) som är en liten kissemiss ... Både Bertil o Chicco ligger som döe siller här bredvid mig i sängen när jag själv blivit sjuk :( Usch, se om man blir hemma från jobbet imorgon elr inte, feber ont i huvudet o slö usch fy o blä ! Proppat i min panodil men hjälper ju inte o finns inge värre att vara på ett jobb o kunna prestera till 100% när man är sjuk ! Ne de går inte för mig så då får jag vara hemmao vila upp mig o bli frisk !
Kommer inte på nå annat o skriva nu , väntar på att desperate housewives ska börja sen blire sova för min del. Darling jobbar natt :( Men det går att bra ändå, o så hinner man längta lite extra oxå :)
Puss o kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0