Tjuvstartar !

Ska alldeles baka dom första årets pepparkakor, bara invänta grannbarn först <3 Så underbart o få ha barn springandes här, älskar en massa ljud o rörelse omkring mig, då mår jag som bäst ! :)
Idag slutade jag kl 3 så då åkte jag hem o laga mat, det blev lövbiff, pot.kroketter m bernesås, yummie ! Va årsedan jag käka de tror ja . Fick förövrigt ett fint halsband av chefen på jobbet i måndags, han m familj har varit på semester så när dom va i Mexico hade dom tänkt på oss o köpt med halsband till resten av gänget :D Det var snällt tycker jag !
Igår va min bil billig (egentligen bara slarv men det vill man ju aldrig erkänna, en har ju ALLTID rätt, alltid) skulle åka hem från jobbe o dörrhelveteslåset hade fröse så ja ringde arg som ett bi till min "fröstående" sambo o fråga hur fan jag skulle komma hem haha :P men efter o stått o eldat nyckeln en kvart o sett alla andra bara hoppa in i sina bilar på parekringen o vrida om nyckeln o åka så fick även jag chansen efter en stund :) Ingen var gladare än mig o svärfar gav mig ööö kylspray?? Nått skit man sprutar i låset iaf så de inte ska frysa ! Idag var låset o nyckeln ett med varandra :D Garaget VARJE natt resten av vintern ! Byta fördelarlocket nån dag oxå som är lite trasigt, fast det nya ligger så snällt på hallbyrån vareviga dag, se när jag får ork o byta :P Den startar ju iaf för det mesta än så ;)

Ne, om en skulle lägga fram degen så den hinner bli lite mjuk !!
Ha en bra kväll :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Smörj dörrlisterna oxå så inte hela dörren fryser igen för dig ;)..

2010-11-18 @ 09:48:05
Postat av: emmlan

japp det är gjort nu :D

2010-11-18 @ 21:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0