Saw i 3D

Brrr, ska på bio imorgon kväll i Kd med Anna, My o Andrea, ska kolla på saw i 3d, efter ett tag kom jag på att jag ska ju bannemej komma hem till ett stort hus all alone o sova sen :( Kommer nog inte somna på ett tag imorgon ! Men är ju mina favvofilmer o de måste ju upplevas i 3D när möjlighet ges :D Lär va rätt fränt !
Annars idag har jag jobbat, jobbat lite till o lite till sen hämtat Chicco hos "farfar" sen hem o la mig faktiskt i sängen framför tv o dator kl 7 haha, slappa lilla jag ;) Tänkte lägga mig tidigt eftersom kl står på väckning halv 6 imorgon men som vanligt hittar man massa "bra" på tv o dator så somnar väl inte än, men slutar kvart i tre imorgon så står nog ut. Efter jobbet kommer Stefan o dricker kaffe o sen väntas Anna, My o Andrea innan vi drar te Kd :)
Längesen man gjorde nått med dom nu så de ska bli superkul ! :)
I helgen blire lugnt, kanske en fika hos Sandra o Markus, va oxå längesen o man blir på så bra humör med dom :) Se hur Jonas mår bara han opererades idag o kan ju inte gå än men kommer hem om nåra dagar, plutten :( Miss him very very much <3 O ännu mer när man får söta sms av honom, då längtar man så man nästan spricker !! Ska bli underbart när han kommer hem o få pussa på honom o ta hand om min lilla sjukling ett tag framöver, älskar att ta hand om honom o se till så han mår bra ! Mår han bra mår jag bra ...
Nu ska ja fortsätta kolla på ett dåligt program på trean: Bartenderskolan. Jävla nötter !!! Men kan ändå inte sluta kolla , vilken planet är bruden ifrån ? OMG !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0