Nykläckt 18-åring

Det känner jag mig som, blev en liten liten väldigt liten fylla på mastis igår efter att inte ha varit ute på ett halvår :P Lite spontant sådär, jag skulle va chaffis o följa med syster in på mastis nykter, det sluta med att jag fixa annan chaffis o drack nåra cider sj, mest för att bara ha nå o smutta lite på :) Visst det var trevligt faktiskt men inte direkt så kul så jag vill dit nästa helg igen :P Kände knappt igen nån ju, lite tråkigt !
Men men, nu snart blire kaffe så väntar jag på den väldige svågern som kommer hit med pizza, homedelivety, like it !
Sen försöka få tag i min bil som står i stan ! För att sedan hälsa på hjärtat på sjukan :) Längtar såååååå tills han kommer hem ! Kommer nog ligga ett dygn o bara hålla om honom då !
Nu vart det dåligt med fantasi igen så lägger ner detta för idag :)
Hoppas alla får en trevlig dag o kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0