Lussekatter :)

Nu är lussekatterna i ugnen o det doftar ljuvligt ;D Firar lite med 3-dagars ledighet nu ! Imorgon blire Kd o köpa julklapparna till min sambo som han är värd, jädrans dyrt men han uppskattar det tycker jag o jag vet att han vill ha det :) Fast han sa att han skulle bli skitglad av ingenting, bara en snäll o go sambo hehe, men man vill ju ge något sakligt o inte bara känslor, elr ?
Idag förövrigt så har han fixat nya sims 3 till mig med massa tillbehör så de måste ja testa o spela sen :D Älskar sims o har nog gjort de sen de kom ut när man va 11-12 ? Sån nörd e ja ;)
Har nog inte vettigt mer o skriva nu vart en snabbuppdatering nu bara, nu ska vi testa bullera !
Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0