Kvälla !

Ligger i sängen o kollar film just nu, rätt gött ! Hela familjen samlad , skulle investera i en 3x3 meters säng snart ! 4 st tar stor plats :P
Idag efter jobbet kom jag hem till ett dukat bord, färsiglagad mat o levande ljus på bordet, min karl är bäst ! Fylldes av sån kärlek av en sån liten spontangrej, men som för mig egentligen inte är liten, för mig betyder små ting i vardagen väldigt mycke o ja kommer leva på detta ögonblick i flera flera dagar :) Bara gå runt o le över att han överraskade mig på ett sådant sätt ! All kärlek till min underbara sambo <3
Imorgon är jag LEDIG vilket dagen i ära ska spenderas med massa bullbak, lek o bus i snön med Helan o Halvan sen nån riktigt god middag ! Ska även åka in te storstan för o spendera lite pengar på Godislagret tror jag minsann ;) Händer inte allt för ofta, men som vanligt kommer jag ut med ett kilo godispåse innehållande högst 4 av över 200 sorters lösgodis, jag är ganska kräsen när det gäller godis, såsom mant. Kan typ inte göra körv o makaroner för tycker det växer i mun på mig, blää, riktig mat ska det va, hellst nå långkok :D Sålänge det inte är hel elr halvfabrikat kan jag äta det mesta, riktig husmanskost !
På måndag efter jobbet blev det bestämt att jag ska ta en fika hemma hos Alex, va typ 1 årsedan vi sågs tror jag, runt förra jul ? Trevlig tös det där :) Ska bli trevligt !

Nu ska jag gosa med mina 3 älsklingar. Go natt alla !
Hoppas ni får en trevlig fredag :)

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Vad gött för dej att få komma hem till dukat bord, det var verkligen jättegulligt av han...ME LIKE!

2010-11-14 @ 21:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0