Frost

Kul att jag tänkte "det blir nog inge kallt imorgon så jag skiter i o ställer bilen i garaget" igår kväll när jag kom hem !!!!!!!!!!! Sitter o äter frulle nu o tittar ut på min röda lilla iglo :( Brrr, HATAR HATAR HATAR o sätta mig i en kall bil, hjälper ju inte o ha igång den en kvar en måste ju sitta o növarva för att den ska bli varm o vem orkar väcka grannskapet med det ? Inge populärt va ?
Igår va jag hos Alex o Calle på en kaffe efter jobbet, en timme blev tydligen tre haha men det var trevligt som busen :)
Nu ere bara 3 arb-dagar kvar innan långledigt i 3 dagar :D Mer julklappshandling står på listan, har te göbba kvar .. Sen något till mig som jag kan ha på mig på julafton, nått litet rött kanske :D
Ska bli såååå kul o fira jul i vårat hus med alla pers, längtar som bara den ! Fast kalle-anka kan kvitta, trött efter 21 år på det känns det som hmm ...
Hoppas det är en bra julkalender iår förresten ?? Måste införskaffa mig en chokladkalender med haha, har jag varje år o kommer fortsätta ha :P
Nee, nu får jag åka te svärfar på det vanliga morronkaffet så bye bye :)
Hoppas alla får en bra dag !!



KÄRLEK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0