1:a advent :)

O massa massa myyys <3 Julpyntet är uppe sen en vecka tillbaka men har idag bakat lussekatter med jonas brors barn som ville hjälpa till o dom blev så fina så de små lussebullera :)
Har varit i kd idag för behövde nya leggings m.m så jag o jecka drog över, när vi kom fram ringde grannen o sa att dom varnat på vädret om e18 mellan k-hamn o kd, jo tack, gick i 70 hela vägen hem plus 3 cm från o krocka med ett jävla järnstaket o en död bil mitt på stan på en bro ! Alla lika nyfikna o undrar va som hänt, o gärna vill dom se vem som äger bilen, va lilla jag i min lilla röda bara ;) Ringe runt efter hjälp så thom, emma o halle kom men dom anade en slang sen visste dom inge mer, sen kom snuten o fråga va de va frågan om, o jag ja tydlige men bestämt att MIN BIL HAR DÖTT :( då drog han denna kommentaren"Detta är en spansk bil, trivs bäst i värme hahaha" o där satt ja o frös arslet av mej :S kul not ... Tillslut kom Henry som hade köpt med lina så han bogserade bilen te OK o bytte den där slangen o lite startgas så nu går den som en klocka ;D Ååh förresten, polisen hjälpte mig o puttade min bil till parkeringe, haha snyggt va de me 2 snutar som sköt på o ja styrde men dom va riktigt snälla som ville hjälpa ju :D Tack ! O tack henry för att min bil funakr igen !
Men men, nu har det varit taco+lussebulls+glögg mys så nu ere Beckdax ! Ladda för en ny arbetsvecka !
Ha en bra kväll allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0