sjukhus

Japps, va ju där idag o det gick ju bra, fick remiss till karlstad o en annan tid till, så detta ska nog lösa sig på ett elr annat sätt, blev lätt yr i huvudet oxå för dom tog 6 rör blod haha, men de gick över de me :) Gött o ta tag i saker o ting o slippa oroa sig sen när allt är klart o alla pusselbitar på plats ! yeah .. Vilken lättnad det kommer vara då, nu e jag mest nervös :S Men om några veckor vet man vad allt är o så :) Huvudsaken ... Börjar jobba kl 3 idag, gött ... Jecka va här en sväng nyss o jag har käka lite lunch. My kommer in nån dag så ska vi luncha oxå :D Hon kunde inte idag men de kommer ju flera dagar :) Fråga lilla anna oxå :) Se om jag kan fjäska o fixa bil under helgen så man kan åka ner till bageriet, vore kul att se ! Cruising på lördag oxå, nykter elr onykter ?? Vet inte riktigt va som händer än mer än att ja o Jecka har pratat om o göra nått, så de märks :) Vill iaf te utställningen på Marieberg om det är fint väder !
Igår fick jag min favvorätt hos svärfar, nävgröt o fläsk o rårörda lingon, förbannat gött, skulle kunna sitta inne hela dagarna o bara äta de, OM ja nån gång gifter mig i mitt liv så står det lätt på menyn haha ;P Nerå, kanske inte, men gött ere iaf ! Sen på kvälla vart de Väsepizza sen kolla vi bara wallander o somna, kl ringde 5 imorse så, lite lätt trött :) Om nåra helger ska jag vara barnvakt åt en 3-åring o en 1-åring, på samma gång, kommer bli en upplevelse eftersom jag aldrig varit det förut men hoppas de går bra :)
Nu ska jag hänga mer tvätt, verkar aldrig ta slut, men är ju hos Jonas jämt typ så har inte hunnit med att tvätta, han har liksom gått före tvätten på nå märkligt sätt ;)

Ha en bra dag alla !!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0