På tiden ...

Yes, på tiden att jag tog tag i detta nu, massa saker i rullning nu o det kan bara bli till det positiva :) Även fast vägen går upp o ner så ska jag ta mig igenom det !
Idag ska jag iaf traska iväg till jobbet, det ska nog gå bra :) Sen får man se vad som händer ikväll ?
Längtar efter min älskling men får snart träffa honom :D O Chicco såklart ;)
Fint väder idag oxå det gillar jag !
Igår var jag med min syster under dagen o sådär, skönt att tänka på annat ibland ! Sen på kvällen var jag med Jecka till hennes syster o kolla på Grey`s det var längesen !
En timme kvar innan jag ska gå till jobbet, att jag alltid går upp för tidigt ! Men idag gick jag upp 8 för o få en tid på sjukhuset, fick på måndag så de gick fort, tur de ! Se om man blir vidare till Kd elr om det räcker med vårat sjukhus, hoppas iaf de ...
Men nu ska jag städa elr nått innan jobbet så tiden går .
Ha en bra dag alla !

Kommentarer
Postat av: My-mamma till Lowa

Det kommer att gå bra<3

2010-05-06 @ 12:35:12
URL: http://mylundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0