Okej ...

... Jag bloggar lite medans jag väntar på att få kolla allra sista avsnittet av bäste Andra Avenyn :( Snyft ! Men den buffrar än, för att jag har ett internet som suger den största ! O jag vill köra in mitt modem långt upp på dess bolag ! grr .. Aldrig mer mobilt breddis iaf ! Annars funkar datorn skitbra och jag är jättenöjd med den :D Älskar den !!
Å jag börjar längta som attans till min nya mysiga lägenhet ! Vill flytta nu ... Kommer nog snart börja packa hehe :P Fick ett sms av älskling förut där det stod: Jag har fixat flyttkartonger puss !
Hihi, inte ens nämnt att jag behövde de för de gör jag verkligen har inte en enda, men så va han så gullig o fixade det åt mig idag, ett bekymmer satt åt sidan ! Så snällt tyckte jag :) Slipper jag bekymra mej över det att köpa o så ...
Imorgon börjar jag 3, ska bli skönt med sovmorgon, slutar halv 7 då ska jag med älskling hem iaf sen vet vi inte vad som händer på kvälla men de märks imorgon om de blir nå spec elr bara en myskväll, lördag ska han köra cross tror jag så då får jag ta hans bil o åka in te stan o handla för vi ska äta nått gott på lördagkväll, jag hade som förslag att laga mat hos hans pappa så de verka bli så :) Annars om jag inte kunde ta bilen så frågar jag om jag får ta pappsens :D För de berodde på om jonas brors barn skulle med då fick inte Jonas plats i bilen o va tvungen o ta sin egen te crossbanan, men det löser sej alltid på ett elr annat sätt !
Ne, nu kanske den har buffrat klart ! See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0