Nybakat bröd !

Som vanligt när jag KAN ta sovmorgon så går det inte, för vem ligger med jordklotsstora ögon o stirrar in i väggen typ kl 7 på morgonen ? Jo, jaaaaag ! Jag blir rastlös av att ligga kvar i sängen kan inte ens dra mig 5 min, ett tecken på att man börjar bli gammal elr ? När man inte kan vända sig om o somna om utan ligger o tänker på allt man skulle kunna hinna med om man gick upp, såsom städa o dola, jo, jag är gammal nu :( Vem fan går upp frivilligt för att kunna få städa ist för o sova liksom ? Hmm jo jag ! Illa men bara att bita i det sura o inse sanningen ;)
Tog mig en timmes morgonpromenad o det var skönt i solen o varmt var det oxå, fast det blåste, lite tråkigt men men .. Efter det köpte jag med mig nybakta frallor från kondis här utanför, o de smaka riktigt bra ! Börjar 3 idag så får se vad som händer innan dess :)
Längtar tills jag slutar jobbet så jag får pussa ihjäl min älskling :D elr jag behöver väl inte ha ihjäl han de vore ju lite taskigt, men pussa honom mycket mycket ska jag göra iaf :D Inte träffat han sen onsdagsmorgon så nu längtar jag rejält kan jag säga !
Näe, nu ska jag nog diska ! Bäddade rent igår o vädrade hela lägenheten så ska dammsuga o skura idag tänkte jag, gött o komma hem på söndag till en ren lägenhet :)
Ha en bra dag alla ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0