Ny vecka ...

Måndag idag, igen, de går så fort ju ! Sitter hemma nu o grejar lite granna inför imorgon . Imorse när älskling släppte av mig hemma innan jobbet gjorde jag iordning mig o så kom My så vi luncha sen åkte vi till Anna o drack kaffe, dom iaf, jag var så mätt :P Men det var trevligt ändå :) Sitter o funderar på låten Anna frågade om o de satte sig på min hjärna för jag hatar o inte komma på nått som man egentligen vet vad det heter grr ..
Imorgon jobbar jag inte iaf men det kommer vara full rulle hela dagen ändå från kl 7 ! Dags att ta tag i saker o ting som jag väntat med alldeles för länge, kommer bli bra ! :)
Nu ska jag försöka få lite sömn innan klockan ringer o väcker mig :S
God natt alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0