Isterband

Blääääääää, vem vill stoppa in sånt i munnen frivilligt ? Uäk ! Va med på tv nu så därför jag tog upp det, sitter inte direkt o fantiserar om syrliga saftiga vidriga isterband ! Samma med värmlandskorv, tjock, grå äcklig korv uuurk .. jaja, nog om mat, om man kan kalla de för de ! :)
Idag är jag som sagt hemma från jobbet, ska bara ta hand om mig själv idag o sen har jag ett möte kl 2, kommer bli bra det här, det känner jag, och jag är så jädrans stolt över mig själv att jag tagit tag i detta nu, nåväl, lite sent men kanske bättre det än aldrig ? menar inte att låta självkär men stolt kan man känna sig ändå ibland :) Se om jag blir hemma imorgon oxå elr om jag ska jobba .
Nu är det nyheterna på TV, säger som jag brukar, AS ALWAYS ! Får skylla mig själv att jag aldrig får tummen ur o skaffa boxer, men i nya lägenheten, då, då SKA jag skaffa det, jag lovar, än o sitta o va surmule över att inte ha nått att kolla på nångång, men som sagt, har bara mig själv att skylla !
Skulle vara härligt att gå ut o gå just nu o bara poppa musik i hörlurarna men solen försvann ju lite efter sju imorse :( Hmm, typiskt ... Drack nyss en kopp hett te o de va riktigt gött, va inge sugen på frukost för jag är inte hungrig så fick bli te :) Men kommer nog bli hungrig sen så det får bli nån sorts matlagning av nått slag sen tror jag .
Nä, lägga sig o kolla tv igen o se om solen kommer så jag kan gå promenad .
Ha en bra dag alla !

Puss på Jonas :)

Kommentarer
Postat av: My-mamma till Lowa

Isterband är jättegott Emelie ;) hehe..

2010-05-04 @ 10:23:09
URL: http://mylundgren.blogg.se/
Postat av: My-mamma till Lowa

Isterband är jättegott Emelie ;) hehe..

2010-05-04 @ 10:23:16
URL: http://mylundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0