Helgen

Då var helgen slut o den gick lika snabbt som vanligt ! I fredags hämtade hjärtat mig hemma efter jobbet o vi åkte till Jecka o Anders o va med dom, sen åkte vi hem typ, supertrötta !
Uppe med tuppen i lördags o Jonas åkte iväg o åkte cross så jag hade bilen under dagen o va hos svärfar på frukost sen åkte jag in te stan o handlade inför tacosen på kvälla plus träffa Jecka en sväng :) Blev stan en sväng på kvällen oxå men vi åkte hem typ 11 o va skittrötta igen hehe . Innan stan käka vi tacos med svärfar o tog ett par glas rött med han, de smaka bra !
Igår tog vi sovmorgon o bara njöt av det kan jag säga haha :P Sen hjälpte ja svärfar(mycke svärfar här) o plantera massa blommor i en stor utekruka o de vart fint för att vara första gången ;P Sen grilla vi o bara hade de gött ! Senare drog jag in te Jecka hon skulle tatuera sig o han kollade på min tattoo oxå o skulle måla upp den för ska ha en större så i slutet av veckan ska jag dit o få en ny ! Nice :) 
Jonas hämtade oss o vi körde hem Jecka sen åkte vi o handlade massa gött bara o myste framför tv:n hela kvällen :) Nu är han på jobbet o jag sitter hemma hos mig, börjar tre idag men ska te sjukhuset halv 3 så kommer senare till jobbet, det gjorde ingenting, dom är snälla ! 
Ska nog ut o gå lite innan e ju sol ute ! annars blire mest att slappa typ..
Ha en bra dag hoppas eran helg varit fin :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0