Helg igen o jag gillert !

Så skönt att somna varje torsdag i vetskap om att man bara jobbar 3,5 timmar dagen efter :) Ändrat schemat så jobbar 10-14.30 ist för 15-18.30 rätt gött för då får man liksom längre ledig helg så jag klagar inte :) O imorgon kommer äntligen svärmor upp o stannar över helgen, ska bli trevligt, så när älskling slutar imorgon åker vi ut te svärfar o svärmor o hälsar på :) Sen vidare te jonas bror tror jag som fyller år imorgon !
Sen på kvälla vet jag inte, massa mys hoppas ja :) På lördag ses vi i dimman muhaha :P Den årliga cruisingen tänker ja då inte missa !!!! Enda roliga som händer i denna stad så det är väl typ det man ser fram emot varje vår :)
Beställde även lite nya sommarplagg i förrgår, kände att jag var värd det ;) Har även lyckats spara ihop denna månad till en start på min bil :D O snart skattepengar så jag kan köpa den nångång !
Är i verkligt behov av bil faktiskt, kan ju fan inte ens handla liksom, orka gå med 5 kassar från tyo coop ? elr alltid mpste fråga om man kan få skjuts av nån, nej nej nu ska jag klara detta själv ! Det ska jag bevisa, jag får helt enkelt prioritera saker o ting här i livet, prioriterar hellre en bil så jag kan ta mig till min pojkvän, ta mig till mina vänner o allt som jag tycker livskvalitèn innehåller ! Som den BORDE innehålla ... Skippar jag nåra kvällar o dricka på månaden o inte äta lika mycket utemat så har jag bensin ist liksom, hellre det, mycket hellre ! det skulle göra mig överlycklig att ha bil !
Nog tjatat om mina önskningar ;) Men önskningarna ska bli sanna !
Nu ska jag nog sova, börjar lägga mig tidigt denna vecka, måste vara åldern ;) Förut kunde ja lägga mig 12 halv 1 utan problem, inte alls längesen, men nu får jag panik om jag e vaken lite innan 12 haha.. Men känns som jag funnit nått sorts lugn inom mig som gör att jag kan slappna av o bara stänga av datorn o mobben o sova ! Är väl så när pusselbitarna börjar komma på plats, att man inte tänker så mycket, utan bara är, njuter av vad livet har att erbjuda just nu o glider med :) Skönt när turen även är sams med mig för en gångs skull !

Näe, sov gott alla mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Blir glad av att läsa att du är så glad o allt;)

Du förtjänar verkligen det!

Hoppas du får det roligt i kväll så ses vi på måndag!

2010-05-22 @ 08:10:27
URL: http://www.nogg.se/JosefineTassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0