Fredag :D

Jag gillar fredagar, vet inte varför men bara gör det, spec när det är så fint väder ute man blir såååå glad :D Sitter hemma nu, ska snart gå ner till Granngården o kolla efter lite saker till Chicco tänkte jag ! Nu inför sommaren, våran lilla pälsboll !
Sen ska jag gå o hälsa på farfar på hans nya hem, va längesen o jag får så dåligt samvete att jag alltid alltid tänker: Jag ska, men inte idag. Sen går dagarna, veckorna, usch man vet ju aldrig hur länge han finns kvar med oss :,( Ska köpa med aladdinchoklad, det gillar han :) Då blir han glad ! Sen blire ut till svärfar o grilla när jonas slutar jobbet, ska bli gött ! O såklart nästgårds pot.sallad med vitlök till, den är godast av alla !
Igår innan jag åkte till jonas hälsade jag på en kär gammal vän, det var trevligt, vi har inte setts ordentligt sen studenten, vilket är 2 årsedan nu, omg, mycke man säger att man ska som man aldrig gör hmm, men tiden liksom rullar på, man har fått fast jobb o man hinner inte med allt som man gjorde när man gick i skolan, då hade man ju så mycke fritid, nu måste man verkligen prioritera för att hinna med saker, oftast hinner jag inte med det jag vill, jag vill ju så mycket, så många man ska träffa o dyl, vil vill men tiden då ? :( Är iaf jätteglad dom dagar jag träffar mina vänner o bara få sitta o prata massa dynga liksom :) Glad att jag har er kvar iaf !
Sen har man ju lärt känna folk på jobbet som har kommit o bli bra vänner ! jag gillar att träffa nytt folk, få nya erfarenheter o utbyta tankar o åsikter !
Detta år som gått har verkligen varit det år i mitt liv med flest utmaningar o förändringar, positiva och negativa, men man måste kämpa, hur ska man annars kunna utvecklas o lära sig något ? Om allt gick som man ville ? hur tacklar man då ett problem när det väl kommer ? Även dom små problemen skulle ju kännas som världens undergång om man aldrig fick lära sig att välja, göra om o göra rätt, vända på saker o ting o testa sig fram ? Det tror jag bara är nyttigt. Det är inte alltid man gör rätt, det gör inte jag iaf, men då lär man sig ju av det också liksom.
Just nu känns mitt liv riktigt skönt o jag njuter, har mina upp o ner gångar väldigt ofta, men just i detta nuet mår jag bara så bra :) Så skönt !
men men, nu har jag inte tid o skriva mer, hoppas alla får en bra dag o helg :)
Kram på er ! Älskar mina vänner o min familj, även fast jag kan vara dålig på att visa det så ska ni veta det ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0