Evig väntan

Sitter hemma hos Jonas o för över filmer från hans dator till min så jag har nå o se på hemma, eftresom jag har så många kanaler på tv:n ;) Men de går inte snabbt med trådlöst internet !! Elr modem elr va man nu säger, fått 5 filmer nu iaf så imorgon kväll vet jag iaf vad jag ska göra på kvällen efter jobbet o vidare in på natten eftersom jag är ledig på fredag :D
Kollade även mitt konto på ellos nu o ÄNTLIGEN har dom skickat min order , hoppas det kommer imorgon :D
Annars idag har jag jobbat, slutade 3 då mötte pappsen mig så gick vi o drack kaffe hos syster yster, lekta med mosters gull oxå, hon blev lite ledsen när jag skulle gå, sötnos ! Men lovade henne att komma en annan dag o leka kurragömma igen :)
Chicco har börjat fått massa äckliga fästingar oxå btw hmm .. Så han får INTE sova i sängen nu, men det ska nog gå bra, bara jag som blir lite Chiccosjuk som vill snosa in näsan i pälsen på nätterna men just nu väldigt motbjudande pga dom små rackarna som suger blod på honom .. Vill inte ha fästinghalsband på honom, dels blir pälsen konstig o så kan man inte bada tesammans med dom ute, o de brukar vi ju göra ibland o de vill ja kunna göra i sommar så får hitta på nå annat medel :) Finns ju faktiskt ganska mycke sånt. Hahahaha har ni hört här då ??? Jonas kom med den briljanta idèn att vi skulle köpa solskärm till Chicco !!! Han kommer bli mobbad, Chicco alltså haha ! Stackaren men det kanske är bra, men jag visar mig inte ute med han i koppel o nån himla solskärm inte, så den får han ha här på landet när han springer omkring så ingen ser honom o han skäms ;)
Men måste ju bara lägga upp ett kort här på bloggen när han har på sej den, bara för att retas :D
Ne, nu ska jag pussa lite på mina favorit(er) :) Ha en bra kväll alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0