Bug run !

Yeah, snart dax för det, guuu va kul :D Jag, älskling o Anders drar iväg, synd inte Jecka kunde följa med längre bara :( Men förstår ju att hon vill fira sin bror på studenten oxå liksom ...
Idag jobbar jag mellan 8-15 o då kommer my love o hämtar mig så ska vi hem till honom :) Längtar !
Har ju inte sett han sen måndagsmorgon ;P Höhö ...
Cruising på lördag då o jag hoppas på finfint väder :D
Det åska här igår oxå, fast inte så mycket, började typ spöregna när jag kom hem innanför dörren så hade tur de inte regna på mej ... O jag vill ha in mina skattepengar på mitt konto typ ....  NU !!! Ska köpa mig en liiiten liiiten söt bil då :D Då slipper Jonas åka in te stan 2 ggr bara för o hämta mig, plus att jag kan ta mej ner till My !!!! För det vill jag kunna göra ju ... O te Annas bageri :)
Snart semester oxå det ska bli riktigt gött ! 1,5 månad kvar :)
Näe, göra klart det sista sen dra te jobbet !

Ha en bra dag alla <3

Kommentarer
Postat av: My-mamma till Lowa

Det blir kanon om du skaffar en bil :)

2010-05-19 @ 08:15:02
URL: http://mylundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0