Bonnbränna wiehoo !

Hmm, mindre kul, trodde verkligen inte solen tog nått igår för jag satt ute hos svärfar hela dagen o muttrade för mig själv att jag aldrig kan få nån färg, kollade till ibland o sant som det var sagt, så blek så man blev fan bländad i skinnet ! Men men, fick jag för det de ! På em åkte jag in te stan o tog en glass med min vän Jecka, kollade mig i spegeln för jag tyckte de brände så helt plötsligt, tomatohead ! Skit oxå.. Ont gjorde det oxå, o finfin bonnbränna lyckades jag skaffa mig oxå, vilket var helt med mening !  Or not .. Men men gjort är gjort ! Samma sak varje år o tydligen lär jag mig aldrig, ni ser ju själva .. Tragiskt hehe ..
Helgen har iaf varit bra, har varit hos darling o spenderat min tid, stackaren fick dock gå upp tidigt för att köra mig till jobbet tidigt i lördags, men det var ju hans idè så liite får han skylla sig själv ;)
Blev en tidig kväll, glodde på tv typ, va trött som bara den .. Igår behöver jag inte berätta om igen för ni har ju redan läst om min tabbe ... 
Satte mig på balkongen o skulle njuta av frullen som jag var iväg o handlade förut, men direkt när jag satte mig vad händer då ? Jora, solen drog ! Där satt jag i skuggan o käka, myysigt värre ! Elr inte :) Men vrång som jag är så satt jag kvar där ute ändå !
Min nuvarande hyresvärd ringde förut oxå, mitt kontrakt har ju slutat gälla från mars så ska vara ut den siste juni nu liksom, o hon frågar såhär: Är det bestämt att du flyttar i slutet denna månad elr ska du bo kvar längre ?
Haha, ja typ va ?? Om mitt kontrakt slutar gälla kan jag väl inte gå o tänka: Äsch, jag bor kvar en månad till, det gör ju inte, o om det flyttar in nåra nya här gör ju inte det nått, är ju alltid trevligt med sällskap o en kunde ju sova skavfötters ! briljant idè inte sant ? Nej men alltså va tror hon ? Ja svarade med att jag är ur denna siste juni så skulle höra av mej när jag städat denna så hon får besiktiga !
Jaja, ne nu kommer jag inte på nå intressant o skriva så ska väl försöka hitta på nått riktigt superkuligt att göra, kanske börja packa lite smått ? Bara för att det inte finns nå annat o göra hmm..

Ha en bra dag alla <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Sicken otur med sola då....men vad gött att få komma bort från det där huset...hopppas bara den nya hyresvärden är så bra som det sägs...annars får väl JAG ryta ifrån..hahahahah

Vi längtar efter dej gumman!

2010-05-31 @ 14:48:55
Postat av: Jenny

Ibland Emelie kunde man ju önska att du använde de söta hjärnceller du har där uppe ;).. haha

2010-06-01 @ 06:39:19
Postat av: Anonym

Fin blogg! :D

2010-06-01 @ 07:31:54
URL: http://ninass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0